Tuesday 10 June 2008

Tur att det finns AC i bilen

Tur att det finns AC i bilen när det är varmt ute! Jag fick den stora äran att sitta fram i den lilla röda sportbilen när vi åkte på tur i lördags. Jag blev jätteglad tills jag insåg att de skulle lämna mig hos den lilla råttan (Mattes systers Chihuahua som är en riktig "pain in the ass" om ni frågar mig) medans resten av familjen åkte till Liseberg och roade sig hela dagen. Stackars stackars stackars mig. Jag var mycket glad när de kom och hämtade mig på kvällen. Men tack för att jag fick vara hos er Helena och Micke, ni är alldeles underbara!

PS: Karin...ser du att matte har varit duktig och gett mig en skön sommarfrisyr? Jag var jätteduktig och stod alldeles stilla även om det var lite läskigt. Men Hajfenan lät hon sitta kvar! :-)

No comments: