Wednesday 16 July 2008

Baddags



Jaha, jädra matte. Efter att jag roat mig på hotell i 4 dagar medans familjen varit i Åhus (de lovade att de inte hade badat en enda gång utan mig!) och haft så väldans kul med de andra vovvarna så trodde jag att jag skulle få vila ut en stund i lugn och ro. Men matte hävdade att jag luktade jätteäckligt och att jag skulle minsann tvättas innan jag fick komma in i huset. Husse plockade fram kallvattenslangen och hundschampot och till allas beskådan så fick jag duscha på uppfarten framför huset. Hallå..kan man inte få ha lite privatliv?

Matte är lite lite negativ till att lämna mig på hundhotell igen. Jag säger att jag har haft det jättebra och att jag gillar hotellägarinnan...men matte tyckte allt att våra hotellrum [läs: burar] e lite för små och skitiga och att det faktum att min hundfilt som jag haft med mig var nedkletad med hundbajs och skit var ett dåligt tecken. Men vi får se, de har bokat in mig veckan som de ska till Paris också..men e jag lika skitig när jag kommer hem då så får vi allt se om vi inte ska välja ett annat hotell därefter. Det viktigaste e ju trots allt att jag har det bra och att jag inte saknar familjen allt för mycket. :-)

1 comment:

Karin said...

Fy vad äckligt........ hoppas du slipper ligga på snuskig filt nästa gång. Måste kolla med er hur ni finns hemma vi tänkte komma förbi över dan ev. nästa vecka. Kenneth har ledigt igen så vi ska ge oss ut lite o släppa allt här hemma. Vi ska planera i helgen så jag hör av mej. Kramen